måndag 17 juni 2013

Nä, jag har inte dött!



 
Nä, jag har inte dött, jag har bara haft mycket att göra! Och då tyvärr inte i grabbarnas rum även om det sakta, sakta, sakta går små steg framåt även där.
 
Nu sitter gipsen på väggarna i alla fall, den andra dörren är upptagen och mellanväggen är påbörjad.
 
En STOR nackdel är att rummen blir mindre än jag trodde, dom hamnar väl på ca 10 kvadrat vardera men jag trodde att det lätt skulle gå in en säng, ett skrivbord, en byrå, en matta och kanske ett till bord, men det är knappt så att det viktigaste dvs. säng, skrivbord och byrå går in. Jag får ta den sorgen när den dagen är här, just nu vill jag bara att vi ska bli klar med mellanväggen så att vi kan sätta igång och spackla, men företaget verkar sätta käpparna i hjulen för oss det närmsta dagarna och det ska vi i och för sig vara glada för, då vet vi ju att pengarna rullar in som dom ska.
 
Höres
/T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar