onsdag 2 oktober 2013

Höstdoft i köket

 
Jag gillar verkligen att tända ljus men doftljus har aldrig varit min grej då jag tycker att dom luktar lite för mycket, nästan så man får ont i huvudet. Men när jag var och handlade gardiner till köket så såg jag att dom hade Yankee Candle som jag länge velat testa och dom hade även dom i små "provstorlekar". Perfekt när man inte har någon aning om hur dom kommer att dofta, så jag inhandlade tre stycken ljus.
 
Just nu testar vi ett blått ljus med nån form av "höstlukt" kommer inte ihåg vad den hette. Jag tyckte ändå att dom här har en väldigt behaglig doft, sambon däremot tyckte att dom luktade lite starkt, men det som är så bra är att bara man har ljuset framme utan att elda det så doftar det jättegott. Så nu står det blå ljuset i köket och det luktar jättegott. Grabbarna tycker att det luktar pepparkaka och sambon tycker att det luktar Äppelkaka, jag vet inte riktigt vad jag tycker att det luktar, men det luktar gott i alla fall.
 
/T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar