torsdag 2 januari 2014

Första inlägget 2014

 
Bjuder härmed på årets suddigaste bild tagen med mobilen.
 
Jamen, då har vi tippat över kanten och hamnat på år 2014, det känns lite märkligt med tanke på att jag idag stod ute på GRÄSmattan och sparkade boll med Mellanbarnet, det är nog första gången som jag har gjort det i Januari någonsin. Men nån gång ska väl vara den första.
 
Den här ledigheten har varit väldigt välbehövlig och än har vi några dagar kvar innan allt återgår till det normala. Vi har haft sjukdomar från och med dag ett på ledigheten och det är inte över än, men som tur är så har vi kunnat vara hemma och bara slappa utan stress. Jag är den enda i familjen som *peppar, peppar* inte varit sjuk ännu. Över jul var det magsjuka med en kort paus på julafton så våra föräldrar vågade sig hit i alla fall men på kvällen blev sambon dålig igen.
 
Jag har tagit en suddig bild på bordet som vi inhandlade några dagar före jul. Som jag har längtat efter det här bordet. Stort och bra, när det är "normalstort" så får det plats med 4 stolar på vardera sida och "utfällt" bord ger totalt 14 sittplatser om man även använder kortsidorna! Kanon!
Stolarna hade jag tänkt inhandla på Ellos men det blev i stället Mios stolar av modell "Kajsa". Vi tyckte att dom var snyggare!
 
Höres


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar